Waarom is gezinsinformatie niet beschikbaar op de iPhone?
Gevraagd door: Felix Koster | Laatste update: 6 november 2025Score: 4.1/5 (47 stemmen)
Controleer je instellingen voor 'Delen met gezin' Zorg ervoor dat je dezelfde Apple Account gebruikt voor 'Delen met gezin' en 'Media en aankopen'. En zorg ervoor dat het delen van aankopen is ingeschakeld. Vraag vervolgens aan de gezinsleden om hun instellingen ook te controleren.
Waarom werkt Family Link niet op iPhone?
Family Link is mogelijk niet in alle landen en regio's beschikbaar. Op iPhones, iPads en computers die geen Chromebook zijn, kan geen toezicht worden gehouden met Family Link.
Hoe zet je apparaat beperkingen uit op iPhone?
Open de Instellingen-app en tik op 'Schermtijd'. Tik op 'Beperkingen' en vervolgens op 'App Store, media, web en games'. Kies de gewenste instellingen voor elke functie of instelling onder 'Toegestaan materiaal uit Store'.
Waarom zegt de iPhone niet beschikbaar?
Dit kan worden veroorzaakt door een slechte signaalsterkte, een probleem met je provider, of een probleem met de netwerkinstellingen op je iPhone. - Oplossing: Probeer je iPhone opnieuw op te starten. Als dat niet werkt, probeer dan de vliegtuigmodus in te schakelen en vervolgens weer uit te schakelen.
Hoe gezinshoofd wijzigen iPhone?
Opmerking: Het gezinshoofd kan de 'Delen met gezin'-groep niet verlaten. Als je het gezinshoofd wilt wijzigen, moet je de groep ontbinden en moet een andere volwassene een nieuwe groep aanmaken. Tik in Instellingen op '[je naam]' > 'Delen met gezin'. Tik op '[je naam]' en vervolgens op 'Stop Delen met gezin'.
Waarom is gezinsinformatie niet beschikbaar?
Vraag je gezinslid of de gekochte app is verborgen
Als een gezinslid een gekochte app heeft verborgen, kan niemand in de 'Delen met gezin'-groep deze zien. Wanneer je een gekochte app verbergt, worden ook in-app-aankopen en abonnementen binnen de app verborgen.
Hoe wijzig ik de gezinsinstellingen op mijn iPhone?
Open de app Instellingen en tik op Schermtijd. Kies onder Gezin de naam van je kind. Tik op Inhouds- en privacybeperkingen. Voer indien gevraagd je schermtijdtoegangscode in en schakel Inhouds- en privacybeperkingen in.
Waarom staat er 'niet beschikbaar' op mijn iPhone?
Het scherm 'iPhone niet beschikbaar' verschijnt na herhaaldelijke pogingen om een onjuiste toegangscode in te voeren wanneer de iPhone in een vergrendelingsmodus gaat om te voorkomen dat onbevoegden toegang krijgen tot gevoelige gegevens . Het beveiligingsvergrendelingssysteem werkt automatisch als u een toegangscode hebt ingesteld voor gebruik met uw iPhone.
Hoe kan ik de beperking uitschakelen op mijn iPhone?
- Log in op je account.
- Tik rechtsboven op je profielfoto .
- Tik op Instellingen Algemeen.
- Zet Beperkte modus aan of uit.
Wat betekent niet beschikbaar op telefoon?
Concluderend kan het bericht "Mobiel netwerk niet beschikbaar" op een Android-telefoon worden toegeschreven aan verschillende factoren, waaronder dekkingsproblemen, onjuiste netwerkinstellingen, simkaartproblemen, softwarebugs, hardwaredefecten en problemen met netwerkproviders.
Hoe kan ik beperkingen uitschakelen op mijn iPhone?
Open de Instellingen-app en tik op 'Schermtijd'. Tik op 'Beperkingen'. Voer je toegangscode in als daarom wordt gevraagd. Selecteer onder 'Sta wijzigingen toe in' de functies of instellingen waarvoor je wijzigingen wilt toestaan en kies 'Sta toe' of 'Sta niet toe'.
Hoe stel ik mijn iPhone in voor mijn kind?
Kies het Apple-menu > 'Systeeminstellingen' en klik op 'Gezin'. Klik op 'Voeg lid toe'. Klik op 'Maak account voor kind aan'. Volg de instructies op het scherm om de configuratie van de account te voltooien.
Hoe werkt ouderlijk toezicht op een iPhone?
Tik in Instellingen op '[je naam]' > 'Delen met gezin' > 'Schermtijd'. Tik op de naam van een kind in de gezinsgroep, tik op 'Schakel schermtijd in' en volg de instructies op het scherm. Zie Schermtijd voor een gezinslid instellen op de iPod touch voor informatie over Schermtijd-instellingen.
Kun je Family Link op iPhone?
Kunnen ouders Family Link gebruiken op iOS? Ja. Ouders kunnen Family Link gebruiken op iPhones met iOS 11 of hoger.
Waarom werkt Familie niet op de iPhone?
Controleer uw instellingen voor Gezinsdeling
Zorg ervoor dat je hetzelfde Apple-account gebruikt voor Delen met gezin en Media en aankopen. Zorg er ook voor dat het delen van aankopen is ingeschakeld. Vraag je gezinsleden vervolgens om hun instellingen ook te controleren.
Bestaat er een app zoals Family Link voor iPhones?
OurPact is de ultieme app voor ouderlijk toezicht en het delen van de gezinslocatie , met uitgebreide functies voor het beheren van de iPhone en iPad van je kind. Met flexibele app-blokkering, realtime monitoring en aanpasbare schermtijdlimieten garandeert OurPact een veilige en evenwichtige digitale ervaring.
Hoe werkt gezinsdeling op iPhone?
- Open de Instellingen-app en tik op je naam.
- Tik op 'Gezin' (of 'Delen met gezin') en tik vervolgens op 'Configureer je gezin'.
- Volg de instructies op het scherm om de gezinsgroep te configureren en je gezinsleden uit te nodigen.
Hoe koppel ik de iPhone van mijn kind aan de telefoon van mijn ouders?
Op de iPhone of iPad van het kind
Open de app Instellingen en tik op 'Verbinden met gezin'. Volg de instructies op het scherm om dat apparaat met een gezinsgroep te verbinden.
Welke apps voor ouderlijk toezicht op iPhone?
Met de Family Link app kan je op je eigen telefoon het ouderlijk toezicht van een Android telefoon beheren. De app is voor Android en iOS beschikbaar. Je gaat zo aan de slag: Download op je eigen telefoon de app Family Link voor ouders (Android en iOS)
Waarom zijn mijn familiegegevens niet beschikbaar op mijn iPhone?
Als de gezinsinformatie niet beschikbaar is op je iPhone, kan dit meestal de volgende oorzaken hebben: Er is een probleem met je netwerk- of telefooninstellingen . Delen met gezin is uitgeschakeld of niet correct geconfigureerd. Je gebruikt een Apple-account dat geen deel uitmaakt van het gezin.
Waarom werken mijn gezinsmeldingen niet op mijn iPhone?
Schakel meldingen van Family Safety in op iOS-apparaten
Ga naar Instellingen > Meldingen . Selecteer 'Gezinsveiligheid' onder Meldingsstijl. Zorg ervoor dat 'Meldingen toestaan' is ingesteld op 'Aan'.
Waarom is mijn gezinsagenda niet zichtbaar op mijn iPhone?
Zorg dat je op alle apparaten met hetzelfde Apple ID bent ingelogd bij iCloud. Controleer of het synchroniseren van agenda's via iCloud is ingeschakeld. Ga naar de Instellingen-app en tik bovenin op je profiel. Ga daarna naar iCloud en controleer of de schakelaar bij Agenda's aan staat.
Hoe stel ik ouderlijk toezicht in op een iPhone?
- Open de Instellingen-app op de iPhone van je kind.
- Scrol naar beneden en tik op 'Schermtijd'
- Tik op 'Schakel Schermtijd in' en volg de instructies op het scherm.
- Stel een toegangscode in die alleen jij kent, zodat je kind de instellingen niet kan wijzigen.
Hoe schakel ik beperkingen uit op de iPhone?
Als je geen andere opties kunt selecteren in Instellingen
Open de Instellingen-app en tik op 'Schermtijd'. Tik op 'Beperkingen'. Als 'Beperkingen' is ingeschakeld, scrol je omlaag en controleer je of er instellingen zijn ingesteld op 'Sta niet toe'.
Hoe stel ik een ouderlijk toezicht in op de telefoon van mijn kind?
Activeer ouderlijk toezicht in Google Family Link
Om een daglimiet in te stellen, open je Family Link op je eigen Android-smartphone. Selecteer je kind en tik onder 'Schermtijd' op 'Instellen'. Vervolgens kun je per dag aangeven hoeveel uur je kind de telefoon mag gebruiken.
Kan ik Dryly® gebruiken zonder wifi?
Wat moet ik doen als mijn kind niet meer wil?